• Finance
  • Betere klachtafhandeling voor ING

Portfolio

Betere klachtafhandeling voor ING

Betere klachtafhandeling voor ING

ING heeft een afdeling gestart die de beheer doet van het innemen van contact geld via geldmachines. Voor de uitrol en de consolidatie van de financiële statements van de machines was direct ondersteuning nodig.

Matrix Meesters heeft ervaring in het bouwen van oplossingen voor rapportages afdelingen.

Doordat wij een echt pro hebben geplaatst op de afdeling. In er in samenwerking met de collega’s op de werkvloer een volledig systeem gebouwd waarin de administratie en de consolidatie van de geldmachines in plaats vindt.

Door de snel bouw van de oplossingen het met een verwerking van input van de gebruikers is het mogelijk om de landelijke administratie te blijven voeren met klein veel kleiner team dan vergelijkbare administratie afdelingen.

Doordat de gegevens van de machines gestructureerd zijn opgeslagen in een born in het mogelijk om daaruit rapportages te genereren voor de managers binnen ING.

Er wordt gerapporteerd op efficiëntie, kostenbesparing door laden en lossen en beschikbaarheid.

ING heeft ons vervolgen gevraagd om ook actief te zijn bij het creëren van management rapportages over de kwaliteit van de totale klant contact center van ING.

Eveneens hier hebben wij een database gebouwd met daarin alle KPI informatie en een rapportage dashboard. Deze wordt getoond in een SSRS dashboard voor alle belanghebbende.

Beide oplossing hebben veel effect gehad op de werkdruk ervaring van de medewerkers en de snelheid van rapporteren.

De belanghebbende zijn zeer blij met de oplossing

ook interessant

Not yet Added Any Post Add New